Психолого-педагогічні засади сучасного уроку конкурентоспроможного вчителя математики

13 вересня 2019 року на базі Березнівського районного будинку дитячої та юнацької творчості відбулося засідання Школи становлення конкурентоспроможного педагога – фахівця математики з теми «Психолого-педагогічні засади сучасного уроку».

 


Лідія Мельничук, завідувач комунальної науково-методичної установи «Березнівський районний методичний кабінет», розповіла про підходи до формування змісту та організації освітнього процесу в контексті Нової української школи, ознайомила з новими професійними ролями і завданнями сучасного вчителя, організацією ефективного і безпечного освітнього середовища, особливостями викладання математики. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог.

Лариса Боровець, заступник директора з навчально-виховної роботи Орлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, керівник Школи становлення конкурентоспроможного педагога - фахівця математики поділилася практичними навиками проведення та підготовки до уроку, обґрунтувала вибір структури уроку в залежності від типу заняття, досвідом проведення кожного етапу уроку. Надала допомогу у розв’язанні першочергових проблем щодо методики викладання, планування своєї практичної діяльності, організації роботи з шкільною документацією, сприяння професіоналізму становленню молодого педагога, формування потреби у безперервному навчанні. А досвідчений  учитель математики філії Яцьковицька загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів опорного закладу Балашівська загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Віра Стрілець провела майстер-клас «Активізація навчальної діяльності на уроках математики» та зупинилася на 101 цікавій педагогічній  ідеї (як зробити урок).

Тренінг психолога Орлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Олени Коваль, допоміг вчителям зосередитися над проблемами свого внутрішнього світу, оцінити унікальність кожної особистості та визначити основні життєві пріоритети.

 

Засідання пройшло в діловій атмосфері. Учасники Школи отримали матеріали  на допомогу, рекомендації щодо підготовки уроку, майстер-класу, поради психолога, а також своєрідне «домашнє завдання» до наступної зустрічі.