Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи на базі Березнівської гімназії

Учителі повинні досягати успіху для того, щоб його досягали учні, а учні повинні досягати успіху, щоб його досягало суспільство.

Майкл Фуллан.

 

26 лютого 2019 року на базі Березнівської гімназії імені Миколи Буховича відбувся семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Упровадження компетентнісного підходу у навчанні шляхом реалізації наскрізних змістових ліній».


Мета: ознайомити учасників семінару із інноваційними та традиційними формами організації методичної роботи з педагогами; здійсненні справедливої і об’єктивної оцінки діяльності вчителя; новим форматом організації середовища професійного розвитку педагогів, побудованого на компетентнісних та діяльнісних засадах; формуванням ключових і загальнопредметних компетентностей учнів шляхом реалізації наскрізних змістових ліній.

Відкрила семінар-практикум Мельничук Лідія Степанівна, завідувач комунальної науково-методичної установи «Березнівський районний методичний кабінет» Березнівської районної ради. Із експрес-портретом закладу  «Сучасний заклад освіти: сьогодення  і перспективи розвитку» ознайомила присутніх Никитюк Людмила Василівна, в.о. директора Березнівської гімназії імені Миколи Буховича.

Формою роботи семінару став баскет-метод, що розвиває здатність до аналізу, систематизації найбільш важливих факторів, пошуку різних шляхів рішення проблем.

Програмою семінару було передбачено розгляд питань про інноваційні та традиційні форми організації методичної роботи з педагогами; про новий формат організації середовища професійного розвитку педагогів, побудованого на діяльнісних засадах.

В  ході теоретичної частини Мельничук Л.С., завідувач комунальної науково-методичної установи «Березнівський районний методичний кабінет», окреслила шляхи упровадження компетентнісного підходу у навчанні шляхом реалізації наскрізних змістових ліній; заступники директора з навчально-виховної роботи презентували учасникам семінару основні шляхи формування методичного середовища в умовах реформування системи освіти (Никитюк Л. В., в.о. директора Березнівської гімназії імені Миколи Буховича); формування ключових і загальнопредметних компетентностей учнів засобами наскрізних ліній на уроках (Клюйко О. К.); досвід роботи закладу освіти щодо створення сприятливих умов для формування та розвитку професійної компетентності вчителя (Черниш Л.І.).

Ознайомилися присутні з  традиційними та інноваційними формами роботи, які спрямовані на вдосконалення професійної компетентності заступника директора  щодо організації методичної роботи в умовах реформування освіти та відвідали творчі майстерні педагогів закладу освіти з метою упровадження компетентнісного підходу у навчанні шляхом реалізації наскрізних змістових ліній.

1.  Відкриті уроки. 

«Китай», 10-А клас, географія.

Лесюк Тетяна Василівна, учитель географії Березнівської гімназії, 

учитель-методист

«Основні елементарні функції. Побудова графіків функцій і рівнянь за допомогою геометричних перетворень», 11-А клас, алгебра і початки аналізу.

Мотруніч Тетяна Володимирівна, учитель математики Березнівської гімназії, учитель-методист

«Свята країн світу», 8-А клас, англійська мова.

Боймиструк Надія Василівна, учитель англійської мови Березнівської гімназії, учитель-методист

«Добре тому жити, хто вміє дружити» (за твором Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»), 6-Б клас, українська література.

Сухляк Галина Іванівна, учитель української мови та літератури Березнівської гімназії

«Плід. Способи поширення. Лабораторні досліди: будова плода», 6-В клас, біологія.

Малицька Тетяна Степанівна, учитель біології,  учитель-методист

 

2. Майстер-класи. Самоосвітні аспекти удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства.

«Хімія практична та цікава». Творча лабораторія, 8-А клас, хімія.

Тонконоженко Олена Ярославівна, учитель хімії, учитель-методист

«Виготовлення декоративного віночка». Майстер-клас з паперопластики та модульного оригамі, 9-і класи, трудове навчання (дівчата).

Сидорчук Галина Ананіївна, учитель трудового навчання

«Виготовлення вітальної листівки». Майстер-клас з паперопластики, 8-В клас, образотворче мистецтво.

Делідон Оксана Степанівна, учитель образотворчого мистецтва Березнівської гімназії, старший учитель

«Формування навиків здорового способу життя». Тренінгове заняття, 5-В клас.

Шевчук Віталій Ростиславович, практичний психолог Березнівської гімназії

«Українська мова: сучасність і майбутнє». Урок-дискусія, 11-А клас, українська мова.

Делідон Люмила Григорівна, учитель української мови та літератури Березнівської гімназії, учитель-методист 

«Історія міста у старих фотографіях». Історичний екскурс, 5-В,  11-Б класи, історія.

Гуменюк Ольга Валеріївна, учитель історії Березнівської гімназії,  учитель-методист

 

Учасники заняття обмінялися враженнями від вивченого та побаченого у закладі, висловили думку про необхідність таких зустрічей, оскільки вони допомагають професійному становленню та зростанню.