Районний форум молодих педагогів

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня

М. Ебнер-Ешенбах

 28 лютого 2019 року відбувся районний форум для молодих освітян «Сучасний урок в  умовах реформування освіти: теорія і практика» на базі КЗ «Районний будинок дитячої та юнацької творчості».


Модераторем заходу була С.Шнайдер, методист комунальної науково-методичної  установи «Березнівський  районний методичний  кабінет».

З вітальним словом до учасників районного форуму молодих педагогів «Особистість сучасного вчителя в Новій українській школі» звернулася Л.Мельничук, завідувач комунальної науково-методичної установи «Березнівський районний методичний кабінет» та О.Штиба, голова Березнівської районої організації  Профспілки працівників освіти і науки України.

Справжньою окрасою зустрічі був танець «Дитячі викрутаси» зразкового художнього хореографічного колективу «ШАНС».

Науково-теоретична  частина включала наступні  питання  для  розгляду: «Сучасний  урок у контексті  компетентнісної освіти» (Л.Мельничук, завідувач комунальної науково-методичної установи «Березнівський районний методичний кабінет»), «Сучасні цифрові рішення освіти» (О.Штиба, методист комунальної науково-методичної  установи «Березнівський  районний методичний  кабінет»), «Основи інклюзивного навчання у  закладах освіти Березнівщини» (Т.Шнайдер, директор інклюзивно-ресурсного центру м.Березне), «Психологічні  компоненти професійного становлення молодого  педагога» (С.Шнайдер, методист комунальної науково-методичної  установи «Березнівський  районний методичний  кабінет»).

У ході науково-практичної частини досвідчені колеги поділилися своїми  практичними знаннями та уміннями з молодими фахівцями: «Сучасний  урок – основа ефективної  та якісної освіти у Новій українській школі» (Р.Сидорчук, учитель початкових класів Полянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, старший учитель), «Використання ментальних карт як інноваційний засіб викладання біології» (С.Кондрашкіна, вчитель біології Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, учитель-методист), «Виховання учня-патріота з активною громадянською позицією на уроках історії» (Л.Челик, заступник директора Моквинського навчально-виховного комплексу «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня», учитель історії).

На завершення Т.Драбич, практичний психолог Беренівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» зробила рефлексію «Емоційне благополуччя молодого учителя у закладі освіти». 

Останній день зими подарував молодим учителям не лише знання і практичні новинки для роботи, а й приємні емоції, гарний настрій та хорошу атмосферу.

С.Шнайдер, методист КНМУ

«Березнівський районний методичний кабінет