Засідання учителів мистецтва

Багатогранною та змістовною була зустріч педагогів мистецтва району на базі Березнівської гімназії під час серпневих педагогічних студій  з теми «Особливості вивчення предметів художньо-естетичного циклу    у загальноосвітніх навчальних закладах  у 2018/2019 навчальному році» в умовах Нової української школи. Старт «Нової української школи».


Педагоги опрацювали уважно лист МОН України «Про вивчення предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році». Опрацювання  нормативно-правової бази вчителів. Ознайомилися із особливостями викладання предметів художньо-естетичного циклу у 1, 5, 10 класах, навчально-методичним забезпеченням предметів, проаналізували навчальні програми та  Концепцію Нової української школи.

Перед вчителем у цьому навчальному році стоять зовсім інші - нові ролі і завдання у контексті сучасних змін. Тому, і, специфіка використання методів і прийомів навчання у початковій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті набато різниться з впровадженням НУШ.

Завдяки ресурсам  інтернет мережі (Ed-Era) педагоги мають можливість отримати змістовні матеріали для використання на уроках та пройти курси на цій платформі для поглиблення знань з предметів.

Також були порушені питання, що стосуються  мистецької освіти: готовність учителя до змін. Особливості  впровадження нового державного стандарту початкової загальної освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних  і пізнавальних процесів. Формування наскрізних умінь засобами образотворчого мистецтва/мистецтва. 

Не оминули питання: Особливості роботи з дітьми  з порушенням психофізичного розвитку в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Створення умов для самовираження учнів  на уроках мистецтва та художньої культури.

Учасники заходу отримали практичні поради щодо ефективного застосування ігрових форм та методів роботи  на уроках мистецтва у 1-4, 5-7 класах.

 

На завершення засідання учителі обговорили вищепроаналізовані питання вкотре. Позитивно обмінялися  думками з приводу отриманої інформації та виробили  рекомендації з теми засідання для подальшого застосування на заняттях у освітньо-виховному процесі з предметів художньо-естетичного циклу.