Засідання районної школи становлення конкурентоспроможного педагога-фахівця іноземної мови у філії Курганська ЗОШ

Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього  - вона  засушена квітка. Сприяння розкутості  й невимушеній поведінці дітей під час організованої діяльності і забарвлення  її емоційними враженнями відбувається  за допомогою TPR  (Total Physical Response), римівок, пісень та  інших видів активної діяльності.

Учителі іноземної мови нещодавно були учасниками засідання районної школи становлення конкурентоспроможного педагога-фахівця іноземної мови, яке проходило на базі філії Курганська ЗОШ І-ІІ ступенів опорного закладу Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ступенів.


Привітно та гостинно увесь учнівський та педагогічний колективи школи у вишиванках на трьох іноземних мовах зустрічали учасників. Тетяна Мартинівна Небирикут, завідувач філії ознайомила гостей із освітнім простором навчального закладу та представила кафедру учителів іноземної мови, їх творчі лабораторії, досягнення.

Тема заходу «Сучасний урок іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній у системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи» є актуальною на сьогодні. Тому, учасники з великою відповідальністю опрацювали теоретичні та практичні аспекти, які були для них запропоновані, а, саме: Сучасний урок іноземної мови. Вимоги до учителя, уроку. Урок у системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи; Реалізація різних підходів: компетентнісного, інтегрованого, комунікативно – діяльнісного, особистісно-зорієнтованого у навчанні на уроках ІМ у початкових класах; Здійснення індивідуального та диференційованого підходів до дитини – як особистості та здобувача освіти. Форма оцінювання навчальних досягнень у початковій школі. Оцінка - нагорода чи покарання?!. (презентували: Радіо Наталія Василівна, учитель іноземної мови Березнівського НВК «ЕГЛ-ЗОШ І-ІІ ступенів», Омелянчук Ірина Вікторівна, учитель іноземної мови Тишицької ЗОШ І-ІІ ступенів, Пивоварчук Руслана Василівна, учитель іноземної мови філії Совпівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Усач Юлія Анатоліївна, учитель іноземної мови філії Яцьковицька ЗОШ І-ІІ ступенів, Мельник Наталія Петрівна, учитель англійської мови ОЗ Балашівський НВК «Колегіум-ЗОШ І-ІІ ступенів», Бернацька Інна Петрівна, учитель англійської мови Березнівського НВК «ЗОШ І ступеня-ДНЗ», Торчинська Оксана Василівна, учитель англійської мови Моквинського НВК «Гімназія- ЗОШ І ступеня», Холод Вікторія Сергіївна, учитель англійської мови філії Великопільська ЗОШ І-ІІ ступенів, Усач Наталія Петрівна, учитель іноземної мови філії Михалинської ЗОШ І-ІІ ступенів).

Учасники заходу проаналізували відео фрагменти уроків англійської (представлені Радисюк Тетяною Миколаївною, учителем англійської мови філії Курганська ЗОШ І-ІІ ступенів ) та німецької мов (Кожарко Катериною Василівною, учителем німецької мови філії Курганська ЗОШ І-ІІ ступенів). Учителі намагалися показати різні інтерактивні завдання, вправи відповідно рекомендацій НУШ, матеріалами розробленими для пілотних шкіл за підтримки Британської Ради у співпраці з МОН України і Гете –Інститутом в Україні: ранкові зустрічі, робота з пісенним матеріалом, використання активних рухливих видів діяльності, TPR технологій на уроці іноземної мови.

Учасники обмінялися думками, поки що не досить грунтовним досвідом у використанні запропонованого матеріалу, виробили рекомендації з теми засідання, за якими будуть працювати у новому навчальному році.