Семінар-практикум вчителів фізики на базі Балашівського НВК

27 жовтня 2017 року на базі Балашівського навчально-виховного комплексу «Колегіум – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» відбувся семінар-практикум вчителів фізики району з теми: «Організація науково-дослідницької роботи в системі Малої академії наук».


Перед учасниками семінару виступили Драганчук Алла Вікторівна, директор Балашівського навчально-виховного комплексу «Колегіум – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів», яка розповіла присутнім про здобутки навчального закладу та провела досить цікаву оглядову екскурсію, під час якої вчителі познайомилися з історією створення Балашівського НВК, виховними центрами колегіуму, відвідали музей кімнату Леоніда Кучми.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Боровець Валентина Іванівна ознайомила присутніх з організацією науково-дослідницької роботи учнів у Балашівському навчально-виховному комплексі «Колегіум – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів».

Вчитель фізики Балашівського навчально-виховного комплексу «Колегіум – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Хурсяк Володимир Іванович провів майстер-клас з організації роботи над науково-дослідницьким проектом.

На заході увага  приділялася практичній роботі у ході якої найбільш ефективною є максимально індивідуалізована робота, творчі завдання, дослідницька робота, що сприяє розвитку креативності, інтелекту, інтуїції.

Отримати цікаві новини можна було і під час колективного обговорення проблеми освіти в сучасному науковому вимірі і від обміну педагогічним досвідом.

Підсумовуючи роботу семінару-практикуму, методист районного методичного кабінету Заяц Володимир Ананійович висловив щиру вдячність директору Драганчук А.В., заступнику директора з навчально-виховної роботи БоровецьВ.І., вчителю фізики Хурсяку В.І. Балашівського навчально-виховного комплексу «Колегіум – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» за організацію методичних заходів.

Учасники семінару дійшли висновку, що обдаровані діти особливо потребують постійної педагогічної  уваги. А надати таку підтримку «нестадартному» учню може лише «нестадартний» педагог. Робота з обдарованими учнями - мистецтво зняти обмеження для творчості як учня, так і наставника.