Шлях до освітньої реформи!

05.05.2017 року на базі Березнівського НВК «ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів-міжшкільний навчально-виробничий комбінат» був проведений майстер-клас з теми «АНАЛІЗ УРОКУ».


Головне, що нам необхідно зрозуміти сьогодні, полягає у тому, що педагогічний аналіз уроку є основним інструментом індивідуального психолого-педагогічного управління. При правильному підході до його організації й проведення, при перетворенні аналізу уроку вчителя на школу підвищення його педагогічної майстерності, цей процес надає керівникові й учителеві величезні можливості для продуктивної взаємодії, для вирішення таких питань, які за інших обставин вирішені бути не можуть.

Аналіз уроку – розбір і оцінка навчального заняття в цілому й окремих його сторін, один з видів методичної роботи в школі. І його компетентно має вміти робити як керівник, так і вчитель.

Мета даного майстер-класу полягала у формуванні компетентнісного підходу до удосконалення системного самоаналізу уроку в частині організації пізнавальної діяльності учнів як центрального компоненту будь-якого уроку. Адже, успіх навчання залежить не тільки від зовнішніх факторів - змісту уроку, використання відповідних методів, прийомів і засобів навчання, але й від внутрішніх умов - індивідуально-психологічних особливостей учнів.

Я намагалась передати власний практичний досвід роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності. Разом з учасниками спільно відпрацьовували психологічні прийоми і методи, ухвалювали рішення. Слухачі одночасно виконували дві ролі: експериментальний клас і експертів, присутніх на відкритому занятті.

На закінчення, була надана допомога учасникам майстер-класу у визначенні завдань саморозвитку, формуванні індивідуальної програми самоосвіти й самовдосконалення. 

Методист КНМУ «Березнівський

районний методичний кабінет» М. Рубінс