Шлях до освітньої реформи!

25.04.2017 року на базі Березнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбулося четверте засідання авторської творчої майстерні Цильке Людмили Олександрівни, учителя-методиста початкових класів Березнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 з теми «Ефективність використання методів і прийомів інтерактивного навчання на уроках у початковій школі».


На сьогоднішній день окреслено контури майбутньої української школи, метою якої є побудувати європейське суспільство – суспільство освіченого загалу, високої культури і рівних можливостей. Нові освітні стандарти будуть ґрунтуватися на «рекомендаціях Європейського парламенту та ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя». Інтерактивне навчання – це шлях до реалізації компетентнісного підходу у навчанні. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії всіх учнів.

Переконатися в перевагах і результативності інтерактивного навчання можна тільки за умови безпосередньої його реалізації в педагогічній діяльності. За приклад й було взято досвід Людмили Олександрівни.

Гоголь Валентина Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, компетентно презентувала напрям діяльності школи до досягнення мети майбутньої української школи.

Про педагогічні умови реалізації інтерактивного навчання розповіла Булавін Світлана Кирилівна, досвідчений заступник директора з навчально-виховної роботи. Карповець Оксана Федорівна, практичний психолог Березнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 повідомила про психологічні аспекти застосування інновацій та професійно переконала присутніх у доцільності нововведень у практичній педагогічній діяльності.

Використання інтерактивних технологій на різних етапах уроку як засобу підвищення ефективності навчального процесу учасники засідання прослідкували, подивившись відеоурок з розвитку зв’язного мовлення в 3-Б класі з теми «Твір-міркування за прислів’ям «Книга дорожча за найбільше багатство»», який підготувала Людмила Олександрівна.

Поділилися також власним практичним досвідом з використання методик організації навчальної діяльності через інтерактивність Лемех Олена Мефодіївна, старший учитель початкових класів Друхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та Матвійчук Василь Олександрович, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів - члени складу АТМ.

Спільним обговоренням була визначена структура втілення інтелектуальної праці на матеріальному носії, яка матиме своє завершення у наступному навчальному році.

На закінчення, маленькі актори (учні 3-Б класу) талановито зіграли театральну виставу «Стежинами шкільного життя».

 

 Методист КНМУ «Березнівський

районний методичний кабінет» М. Рубінс