Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури у Березнівському НВК "ЗОШ-інтернат - МНВК"

21.03.2017 року відбувся семінар-практикум учителів зарубіжної літератури з теми «Реалізація компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури шляхом використання інноваційних технологій навчання» на базі Березнівського НВК «ЗОШ - інтернат І-ІІІ ступенів - МНВК».

Перед учасниками семінару-практикуму виступила Боровець М.Ф., учитель-методист Яцьковицької ЗОШ І-ІІ ступенів щодо проведення науково-дослідницької, пошукової роботи з обдарованими учнями в умовах сучасних загальноосвітніх закладів, а також надала практичну консультацію щодо підготовки учнів-учасників обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук в м.Рівне.


Педагоги району мали можливість зустрітись з дійсним членом Малої академії наук Банацьким Андрієм, учнем Яцьковицької ЗОШ І-ІІ ступенів, який ознайомив присутніх з науково-дослідницькою роботою «Адам Міцкевич в оцінці поета-краєзнавця Михайла Яцьковського».

Досвідом з методики, яка вчить школярів самостійно знаходити наукову інформацію та використовувати її в роботі поділилась Воробей Т.М., учитель зарубіжної літератури Вітковицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ».

Учасники семінару-практикуму здійснили візит у педагогічну майстерню учителя-методиста Соснівського НВК «Гімназія - ЗОШ І ступеня», стали учасниками рольової гри « Я-віртуоз у викладанні предмета»; переглянули відео урок із зарубіжної літератури, ознайомились із досвідом роботи Дзюби Л.В., учителя Губківської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Учитель зарубіжної літератури Яринівської ЗОШ І-ІІ ступенів провела майстер-клас та презентувала методичний посібник «Літературно-краєзнавча робота на уроках зарубіжної літератури».

Методист районного методичного кабінету Люблінська В.О. підкреслила значення педагогічної компетентності кожного педагога у процесі творчої професійної діяльності, що є інтегрованим показником особистісно-діяльної сутності вчителя, у формуванні потреби саморозвитку активної позиції щодо літературно-творчого самовираження наставника і вихованця.